Internete
reklamuotis reikia ne tik dažnai, tačiau ir efektingai. Jeigu jus
domina efektyvi reklama, tuomet pagalvokite apie tai, kur pastaruoju
metu žmonės dabar dažniausiai lankosi. Turbūt kiekvienam, nors
šiek tiek besidominčiam elektronine rinka arba apskritai internetu,
pakankamai aišku, kad daugelis žmonių kasdien aplanko socialinį
tinklą Facebook ir paieškos sistemą Google. Žinoma, neverta
nuvertinti ir kitų tinklapių, kadangi yra labai dažnai skaitomi ir
dienraščiai, taip pat lankomi ir kitokie socialiniai tinklai,
pavyzdžiui, Twitter. Kad ir kaip ten bebūtų, šie pomėgiai
priklauso jau labiau nuo demografinės padėties – tikrai
negalėtume tvirtinti, kad viso pasaulio internautai kas dieną
atsiverčia tą patį dienraštį. Tokie dalykai labai skiriasi,
todėl galima drąsiai teigti, kad jeigu norite išeiti į
tarptautinę rinką per trumpą laiką ir labai sėkmingai, tuomet
reiktų pasinaudoti Facebook reklama.
Galėsite
susikurti puslapį, skirtą gerbėjams, ir kiekvienas paspaudimas
„patinka“ jus priartins prie dar didesnio lankytojų srauto.
Taigi, Facebook reklama yra itin efektyvi būtent dėl to, kad yra
labai lanksti: jūs galėsite gana tiksliai nustatyti, kokiai
auditorijai norite reklamuotis, taip pat bus visai nesunku tiksliai
nustatyti ir biudžetą, kurį per mėnesį
galite skirti būtent Facebook reklamai. Iš pradžių nėra
rekomenduotina investuoti labai daug, kadangi geriausiai būtų
pirmais mėnesiais tinkamai susipažinti su Facebook reklama ir jos
galimybėmis, o tik tada galima pradėti kalbėti apie rimtesnį
investavimą.
Taip pat yra
ir kitokių variantų – galite pasinaudoti labai pažangia Google
firmos siūloma technologija, kuri leidžia reklamuoti savo parašytus
skelbimus būtent tiems žmonėms, kurie kažko ieško per paieškos
sistemą įvesdami visiškai tokius pačius raktažodžius, kokius
nurodėte ir jūs. Tai suteikia galimybę gauti labai gerai apgalvotą
auditoriją.
Taigi,
jeigu ketinate pradėti rimtą reklaminę kompaniją, tuomet galite
pasirinkti arba socialinių tinklų reklamą, arba reklamą paieškos
sistemose. Tai tikrai puikūs variantai, kadangi galima pritaikyti
savo svetainę būtent tai auditorijai, kuri norite, kad pasiektų
jus. Šios reklamos mokamos, tačiau turėtų su laiku atsipirkti su
kaupu.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą